Niet ongesteld, maar wel bruin. Nu helemaal niks meer. Ben ik ongesteld geweest?

Hee,
Ik ben altijd normaal en regelmatig ongesteld. Ben inmiddels 4 jaar lang met regelmaat en echt bloed wat 3/4 dagen vol houdt. Maar Op de dag dat ik ongesteld zou worden,(inmiddels weekje geleden) had ik weinig tot niks. Ik had alleen een beetje bruin. De dag erna had ik weer een beetje bruin maar geen echt bloed. Ik vind dit raar want ben altijd met regelmaat ongesteld. Na 2 dagen had ik geen bruine afscheiding meer en werdt het wit.

De kans dat ik zwanger ben is er niet(zou me verbazen als ik zwanger ben nu)
Inmiddels ben ik al een weekje verder en heb ik nu alleen wit “slijm” .

Maar ben ik dan nu ongesteld geweest? Of kan ik zwanger zijn? Of kan ik hem overslaan?

Heb namelijk dikke stress voor alles dus wie o wie weet wat er aan de hand is?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Door stress kun je inderdaad één of meerdere maanden overslaan. Maar of jij zwanger kunt zijn kunnen wij op GV niet weten. En als de kans er niet is volgens jou, waarom vraag je dan of zwanger kunt zijn. Heb je seks gehad dan kun je zwanger zijn, heb je geen (of nooit) seks gehad dan ben je niet zwanger.
En anders koop je een zwangerschapstest, dan weet je het zeker.
En wat dat bruine betreft: Dat is oud bloed.
Misschien is het goed voor je om een keer naar de dokter te gaan, ook i.v.m. de vele spanningen.
Toegevoegd op 20 augustus 2020 17:04: tekst