Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Waardoor stinkt mijn vagina?

Ik heb het al vaker geprobeerd op te zoeken maar ik krijg er niet echt een antwoord op. Mijn vagina stinkt. Ik was het niet met zeep, eerder waste ik het met lactacyd, maar sinds een tijdje alleen nog maar met water omdat ik had gelezen dat dat beter is, maar dit geeft geen verschil gemaakt. Wanneer ik me heb gewassen is het even fris, maar echt na een uur ruik ik het alweer. De geur zit dan gewoon helemaal in mijn slipje en in mijn broek. Ik lijk er maar niet vanaf te komen wat ik ook doe. Ik snap dat het niet baar bloemetjes daar beneden hoeft te ruiken, maar dat zelfs mijn broeken zo stinken na al een uur en dat ik het gewoon ruik als ik sta kan niet goed zijn. Ik draag gewoon katoenen slipjes dus dat kan het ook niet zijn. Weet iemand wat dit is en wat ik er tegen kan doen? Alvast bedankt

Weet jij het antwoord?

/2500

als het echt stinkt daar, en je hebt ook aparte afscheiding, dan heb je waarschijnlijk een (schimmel)infectie. Ga niet zelf lopen prutsen, maar ga naar je huisarts om het juiste middeltje voorgeschreven te krijgen. Dan ben je er zo vanaf. -------------- De website van thuisarts is goed als je info zoekt over klachten: https://www.thuisarts.nl/vaginale-afscheiding/ik-heb-bacteriële-vaginose Maar ga wel naar je huisarts voor een diagnose in plaats van blind te vertrouwen op wat ik zeg. Ik gok ook maar wat gebaseerd op wat je verteld.

Toegevoegd op 17 juni 2020 06:04: tekst

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100