Hoe kan je de geur opruimen van de sigaret die blijft hangen in de kamer?

Hey mensen
Ik heb een vriend waar ik elkedag bij hem game Maar hij rookt in die kamer s dat schadelijk voor mij?
Ik ruik elke dag zijn geur van de sigaret op die blijft hangen (hij rookt op dat moment niet) is dit schadelijk voor mijn conditie?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Absoluut. Meeroken is een belangrijke doodsoorzaak wereldwijd.
Je kunt mss ergens anders gaan gamen of hem vragen de boel te ventileren voor je komt?
Toegevoegd op 20 april 2020 05:33: tekst
4 jaar geleden
Je moet dan goeie witte salie wierrook halen (dus niet geparfurmeerd in saliegeur, maar met echte witte salie erin.

Witte salie neutraliseert de rook echt. Heb hier zelf ook gehad met iemand die wel en niet rookte. De niet roker kon echt niet tegen de geur van de rook, het irriteerde, maar met de witte salie wierrook had hij nergens meer last van. Het maskert dus niet, het neutraliseert.

Hieronder een product waarvan ik weet dat het goed is:
Als er op dat moment niet gerookt wordt en er dus geen rook hangt, dan rook je ook niet mee. De geur zelf kan lang blijven hangen, zonder dat er daadwerkelijk nog schadelijke sigaretten rook hangt.

Hou dat wel in de gaten, dus als hij 2 minuten voor jij de kamer in kwam wel heeft gerookt, dan hangt de rook zelf er nog. Dus even ventileren is voor jou wel zo fijn.
Toegevoegd op 20 april 2020 13:54: tekst