Kan ik na een maand nog last hebben van een narcose?

Ik heb een operatie achter de rug, die zo'n vier weken geleden is. Ik ben onder volledige narcose geweest, maar heb daarna een dag rust gepakt. Daarna ben ik weer aan de slag gegaan. De laatste paar dagen blijk ik geen energie te hebben en voel ik mij niet topfit qua welzijn en mentale gesteldheid.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.6K
Pieterke
4 jaar geleden
Ja, dat kan. Sommige mensen hebben wel een jaar last. Ik hoop voor jou dat het voor jou niet zo lang zal duren.
tinus1969
4 jaar geleden
Overigens; het feit dat je de laatste paar dagen meer last lijkt te hebven suggereert dat het niet de narcose was.

Antwoorden (1)

Ja, dat iszeer goed mogelijk. Het is niet alleen de narcose, maar ook het herstel van je lichaam. De narcose kan bij veel mensen enkele weken problemen geven met concentratie, geheugen e.d. De operatie doet een aanslag op je lichamelijke conditie. Het herstel heeft o.a. ook invloed op de hormoonhuishouding. Vermoeidheid is dus heel normaal.