Heb ik een te lage bloedsuiker?

Ik krijg steeds vaker last van soort aanvallen. Het begint me hele erge honger en daarna begin ik te trillen, krijg ik het ontzettend warm, word ik benauwd en misselijk. Als ik opsta word ik heel erg duizelig en voel ik me alsof ik flauw ga vallen. Na een uur tot 2 uur is dit weg tenzij ik eerder iets kleins eet.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.8K
ronron1212
4 jaar geleden
Ga naar je huisarts
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dit lijken me serieuze klachten. Het is niet moeilijk om erachter te komen, maak een afspraak met je huisarts. Succes!
Pieterke
4 jaar geleden
Hier moet je echt mee naar de huisarts.
Amadea
4 jaar geleden
In haar vorige vraag staat dat ze anorexia heeft. Dit is de natuurlijke reactie van haar lichaam op het ontbreken van de benodigde voedingsstoffen. Het is volkomen normaal om je pas weer prettig te voelen nadat je gezond gegeten hebt.
Ritsuka
4 jaar geleden
Als jij anorexia hebt, dan is dit een logische reactie van je lichaam. Je lijf schreeuwt om voeding.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Misschien moet je extra vitamines eten?
Je zou eens naar een dokter kunnen gaan, die weet het antwoord waarschijnlijk.
Ik hoop dat je er iets aan gehad hebt.

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk is het geeuwhonger. Een bekend verschijnsel voor een aantal mensen.
Geeuwhonger of hongerklop? Wat is de oorzaak en wat kun je doen?
Het verschijnsel treedt op wanneer je al je reserves hebt verbruikt en er een acuut energietekort ontstaat. ’Gewone’ mensen die met deze klachten te maken hebben, wordt geadviseerd om zich op diabetes te laten onderzoeken, aangezien er een probleem met de insulinehuishouding kan zijn.
GA DUS ZEKER NAAR DE HUISARTS en deze zal bloed laten prikken en waarschijnlijk een glucosetolerantietest laten doen.