Heb een paar uur geleden mijn stroombotje gestoten en het doet nog steeds pijn wat moet ik doen?

Het doet vooral pijn net onder mijn elleboog en daar in die buurt doet het dus pijn en mijn bovenarms doet ook best zeer maar moet ik hiermee naar de huisarts en wat kan ik verwachten gebroken of iets anders ?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (2)

Niet meer te intensief zijn met je arm, dus rustig aan doen en eventueel slaaphouding veranderen
Als de klachten verergeren is er soms een operatie nodig, maar dat is alleen in erge gevallen
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
De pijn gaat waarschijnlijk vanzelf weer over maar als de pijn aanblijft of erger/te erg wordt even naar de huisarts of huisartsenpost. De pijn komt waarschijnlijk gewoon door de harde klap.