Kan je door verkeerd te roken luchtwegenverbranding krijgen?

Door te veel rook tegelijk binnen te nemen op een verkeerde manier. Het was puur wiet, maar het deed erg pijn en ik kreeg het brandend gevoel niet weg door te drinken. Het stopte pas na een half uur met pikken.
Duidelijk te hete lucht. Tot hoe diep kan het verbrand zijn?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (1)

Nee, natuurlijk krijg je dat hittegevoel niet weg door te drinken. Die hitte zit in je luchtpijp, dat water gaat door je slokdarm. Nogal een verschil. Met die verbranding zal het wel meevallen, maar de binnenkant van je luchtpijp zal wel behoorlijk geïrriteerd zijn.