Hoi ik ben een puber en ik heb bultjes op men balzak maar moet ik ze uitknijpen?

Ik heb het uitknijpen geprobeerd maar dan word men puistje rood en het doet pijn en ik wil niet naar de huisarts heeft iemand avies

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.2K
Pieterke
4 jaar geleden
Waarom wil je niet naar de huisarts? Schaamte? Die man of vrouw is echt wel wat gewend hoor, die kijkt echt nergens van op.

Antwoorden (1)

Als het alleen witte puntjes zijn, niets aan doen. Dat is een normaal verschijnsel, vooral als je nog in de pubertijd bent. Als het echte "puisten" zijn, dan kan je er zoveel last van krijgen dat je toch wel naar de huisarts gaat (maar dat zal waarschijnlijk niet het geval zijn).
Misschien een schrale troost voor dit moment: je groeit er overheen.