Hoii, ik heb sinds kort veel last van koude rillingen, ook wanneer het warm is. Wat kan dat zijn?

Sinds 3 dagen heb ik koude rillingen door mijn lijf. Ik heb toen voor het eerst in een keuken gewerkt in een restaurant (grill), daar heb ik ongeveer 5 uur gestaan met een kleine pauze, toen ik eenmaal klaar was en naar huis ging voelde ik nog niet zoveel maar de volgende dag voelde ik me beroerd en sinds die dag heb ik last van koude rillingen en hoofdpijn

Weet er misschien iemand meer
Alvast bedankt!
Het is nu al een tijdje aan de gang.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

De koude rillingen in combinatie met je hoofdpijn zou kunnen wijzen op een lichte koorts. Neem de koortsthermometer en als die boven de 38 graden is ga dan naar de huisarts.