Ik heb niets overdag, maar krijg al 2 avonden na elkaar misselijkheid en overgeven. Wat is dit?

Ik heb overdag nooit last van misselijkheid of overgeven en kan ook normaal eten. Al 2 dagen na mijn avondeten gebeurd hetzelfde dat ik opeens misselijk wordt en moet overgeven. Avond 1 was het maar een klein beetje, maar avond 2 was het erger. Wanneer ik ga slapen en daarna op sta, is het opeens verdwenen tot na het avondeten. Weet iemand misschien wat dit kan zijn?
Ik heb al eens rondgevraagd en dit waren al antwoorden, maar weet niet of ze kloppen. Iemand dacht dat ik een virus had (dit zou eigenlijk raar zijn aangezien het alleen in de avond is en ik er voor de rest geen last van heb) en iemand anders dacht dat ik zwanger was (ik neem al ongeveer een klein jaar de pil en heb ook een vriend, maar de misselijkheid en het overgeven dat ik heb valt in de avond).

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
5.3K
Amadea
4 jaar geleden
Je zou last van je gal kunnen hebben.
Castle
4 jaar geleden
Kijk ook eens naar wat je door de dag eet waar je niet misselijk van wordt en kijk naar wat je eet voordat je wel misselijk wordt. Dit kan een dokter ook helpen bij het zoeken naar een antwoord.
Ritsuka
4 jaar geleden
Ik was tijdens mijn zwangerschap hele dag misselijk hoor

Antwoorden (1)

De enige die echt je kan helpen is een arts. In gevallen van gezondheid is dat eigenlijk het eerste echte antwoord.

Maar je zegt iets over zwangerschap.
De pil is niet 100% veilig. En niet iedereen heeft last van zijn eten in de morgen hoor. Sommige hebben dat na de middag anderen de hele dag.
Een virus zou ik ook raar vinden. Maar daarom verwees ik dus naar een arts.
Misschien gewoon een gevoelige maag. De afgelopen week met het warme weer zal je wel een ander eetpatroon gehad hebben. Misschien is ze daar een beetje van over haar toeren.
Stress zou ook kunnen. Dat kan overal op slaan. De meeste mensen die ik ken hebben dan last van hun spieren maar waarom zou dat niet op andere lichaamsdelen ook kunnen slaan ( naargelang de persoon)

Hopelijk beter je snel.
Grtz
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Heel erg bedankt!