Wat is deze plek op mijn huid?

Toen ik vorige week wakker werd, had ik op mijn arm jeuk, ik krabte een beetje en toen kwam dezelfde plek als nu, dus ik probeerde te stoppen met krabben.
Net had ik weer verschrikkelijke jeuk, ik krabte maar heel even en nu is het er weer, hoe komt dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het lijkt op een allergische reactie op een beet
van een of ander dier.
Maar dat weten we niet. Als het blijft: ga dan volgende week even naar de dokter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je had jeuk en door t krabben heb je er rode vlekjes van gekregen. Ziet er niet ernstig uit. Trekt vanzelf weer weg.

Het beste antwoord

Ik had precies hetzelfde op mijn borst. Gewoon met rust gelaten. Ging vanzelf weg bij mij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

misschien is er een eikenprocessierups op jou arm gevallen. Ga ermee naar de dokter om het voor de zekerheid te vragen. Veel succes x