Buikpijn maar ik kan niet poepen. Wat moet ik doen?

Ik heb al 2 dagen last van extreme buikpijn en ik kan er maar weinig door slapen. De buikpijn bevindt zich net boven mn navel en loopt door tot 5cm onder de navel. Paracetamol werkt niet.

De pijn is ondraaglijk en ik wil er zsm vanaf. Ik ga namelijk over 3 dagen op vakantie.

Wat moet ik doen?
Als ik zit wordt de pijn minder, maar als ik lig doet het extreem zeer.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
6.3K
ronron1212
4 jaar geleden
Naar je huisarts gaan.
tinus1969
4 jaar geleden
Ga naar de huisarts; vandaag nog. Dit kan blindedarmontsteking zijn https://www.kiesbeter.nl/onderwerpen/acute-blindedarmontsteking
Pieterke
4 jaar geleden
Ga zo spoedig mogelijk naar je huisarts
tinus1969
4 jaar geleden
Hoe is het afgelopen?

Antwoorden (3)

Ga naar de huisarts. NU. Dit zou een blindedarmontsteking kunnen zijn.
4 jaar geleden
Als je een verstopping hebt kun je ook flink buikpijn krijgen. Koop een zakje gedroogde pruimen in de supermarkt (bij de noten / zuidvruchten), en eet er daar een paar van. Waarschijnlijk kun je dan wel naar de wc. Blijft de pijn aanhouden, of vertrouw je het niet, ga dan naar de huisarts.
4 jaar geleden
tinus1969
4 jaar geleden
Dit is letterlijk een levensgevaarlijk advies. Min.
HannekeJanssen
4 jaar geleden
Gedroogde pruimen eten bij een verstopping levensgevaarlijk? Wat een onzin!
tinus1969
4 jaar geleden
Het is levensgevaarlijk omdat je niet weet of verstopping de oorzaak van de pijn is. De pijn lijkt genoeg op blindedarmontsteking om NU naar de huisarts te gaan en elk anders advies is dus levensgevaarlijk.
Ik heb er ook last van gehad, ik had met het warme weer niet extra gedronken.
En had mijn lichaam meer vocht uit mijn darmen gehaald, en dan heb je obstipatie.
( haal zakjes macrogol en elektrolyten ) en voldoende drinken
4 jaar geleden
tinus1969
4 jaar geleden
Zie mijn reactie op HannekeJansen; levensgevaarlijk antwoord.