Blauwe teennagel wat te doen?

Hoi hoi,
Ik heb gister op een één of andere manier mijn teen dom hart gestoten. Nu is hij helemaal blauw en ook eromheen. Mijn nagelriem is groot wit en dik. Het doet ontzettend pijn, bij alles wat ik doe.
Iemand tips of enig idee wanneer ik weer normaal kan lopen?
Autocorrectie maakte een stomme fout. Ik bedoel natuurlijk hard!
Het probleem is denk ik vooral mijn nagel die helemaal blauw is.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Als het teveel pijn doet om je sok en je schoen uit te trekken, dan kan je teen verstuikt of zelfs gebroken zijn. Ga dan beter naar de huisarts voor behandeling.
Leg nu je voet hoog op een kussen op een stoel
Doe morgen slippers aan dan drukt het minder op de pijnlijke plek.

N.B. Ook als je er nog op kunt lopen zegt dat niet dat de teen niet gebroken is. Kijk het even aan en bel morgen de huisarts als het nog steeds zo pijnlijk is. Trouwens je kunt nu wel de HAP (HuisArtsenPost) bellen als het echt nodig is. Het telefoonnummer staat op het bandje als je de huisarts belt.

Sterkte hoor @Maantjes!
Toegevoegd op 03 juni 2019 20:08: bron
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dank je voor je reactie! Ik denk echter dat de grootste boos doener mijn nagel is die blauw is.