Trillen is (ook) een spanningsverschijnsel. Misschien ben je op dat moment meer gestrest dan je denkt.
Check anders hier of je ook last hebt van andere klachten die bij trillen kunnen horen, zoals herseninfarct, ziekte van Parkinson, schildklierproblemen, paniekstoornis, fobie, hersenaandoening of tremor:
https://www.gezondheidsplein.nl/symptomenchecker/beven-of-trillen/item45322

Als je je ongerust maakt, ga je natuurlijk naar de huisarts.
Toegevoegd op 29 september 2018 10:18: tekst
SimonV
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dankjewel het zou ook kunnen alleen weet ik niet om wat ik weet wel dat ik op het moment op een boksbal sloeg daarna kwam.het
SimonV
5 jaar geleden
Dan lijkt me er weinig aan de hand. Je lichaam trilde dus niet uit het niets, maar als reactie op het slaan op de boksbal.