Is dit een worm?

Ik heb al 2/3 weken diaree.
Dokter geweest, ontlasting is onderzocht.
Vandaag heb ik tijdens me bezoek aan de WC dit uit de WC gevist.

Is dit een worm?
Bewerkt:
Uit de ontlasting bleek niks aan de hand te zijn!

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
31.3K
LeonardN
5 jaar geleden
Lijkt er wel wat op. Het lijkt me niet dat je dat hebt doorgeslikt, dus wellicht toch weer even naar de dokter met je vondst?!
Amadea
5 jaar geleden
Ben je in de tropen geweest?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Zou een lintwurm kunnen zijn? Dan is het maar goed dat je die hebt uitgek*kt!
Amadea
5 jaar geleden
Nee, lintwormen hebben echt de vorm van een (gebobbeld) lint. Dus veel breder.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Heb je geen taugé gegeten?
ronron1212
5 jaar geleden
Lijkt inderdaad door de diarree slecht verteerde taugé.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Beste, wat was dit uiteindelijk? Ik heb namelijk hetzelfde gevonden. mvg
weiyi
een jaar geleden
Het is slecht verteerde enoki mushroom, Heb hetzelfde gehad. Met monster naar de huisarts geweest. deze is opgestuurd voor parasieten onderzoek. Huisarts vroeg wat ik had gegeten nadat de uitslag bekend was. Ik had de dagen ervoor enoki mushrooms gegeten. door de lange sliertjes lijkt het inderdaad op een worm.

Antwoorden (2)

Morgen terug naar de huisarts en deze vondst meenemen.

Waarop heeft de huisarts je ontlasting laten testen?
Als er geen onderzoek op parasieten is aangevraagd, is er ook niet gezocht naar wormen e.d.
Hierdoor kan er niks uit het onderzoek zijn gekomen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik denk dat het spoelwormen zijn.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Spoelworm