Sinds kort is het einde van me voorhuid is rood en het doet pijn tijdens het plassen is dit normaal?

Gister had ik jeuk aan het topje van me penis. Vandaag leek het minder maar toen ik het einde van de dag naar de wc ging had ik pijn tijdens het plassen en toen zag ik dat het einde van me voorhuid een beetje rood was

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Een rode verkleuring kan duiden op een schimmelinfectie. Dit is met een zalfje te verhelpen, maar daar moet je wel je huisarts voor raadplegen. Het kan ook een schrale huis zijn, en dat veroorzaakt inderdaad jeuk en bij het plassen pijn (vanwege de zoute urine op de minieme wondjes). Dit is eenvoudig zelf te verhelpen door een paar dagen met vaseline te smeren (uierzalf werkt ook).