1 maand geleden gevallen en nog pijn aan elleboog. Misschien toch maar de huisarts bezoeken?

Beste heer/mevrouw,

1 maand geleden ben ik met mijn linker elleboog op de stenen gevallen. Als ik leun of duw op mijn elleboog, dan voelt dat pijnlijk aan. Het doet niet extreem veel pijn, maar is wel irritant.
Als ik met mijn vinger over mijn elleboog heen ga, voel ik een soort van breuk in mijn elleboog. Ik kan mij door de hoeveelheid pijn niet voorstellen dat mijn elleboog gebroken is. Wat denkt u dat het kan zijn en zal ik langs de huisarts gaan?

Groet,
Ben

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Laat het even bekijken door de huisarts. Deze ziet en voelt wat er aan de hand is. Morgen even bellen en overleggen met de assistente.

Antwoorden (1)

Zeker even langs de huisarts gaan