Kan mijn pink gebroken zijn?

In november ( 2017 ) Heb ik gesport met mijn klas voor een opdracht, Ik ben toen blijven haken ( Geen idee hoe) aan een apparaat. En heb toen mijn pinken open gehaald, hij deed toen pijn en het gevoel in mijn pink ging weg. het gevoel is inmiddels al terug gekomen ( nog niet helemaal perfect ) En ik begin weer erge steken te krijgen in mijn linker pink. Ik kan hem haast niet bewegen ZONDER pijn.
Als ik mijn pink van mijn ringvinger wil bewegen trilt het..
Ik ben toen vaak naar de huisarts gegaan en heb zelfs een echo gemaakt. Er werdt toen niks raars gevonden, maar vind het gek dat hij nu weer pijn gaat doen

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Even terug langs de huisarts. Die zal je waarschijnlijk doorverwijzen voor een foto. Kan breuk zijn, maar wellicht eerder een zenuw die niet helemaal goed zit, omdat gevoel weg was en nu juist pijn.