mijn man heeft vaak last van bonken in het hoofd. dit heeft hij sinds hij een stent heeft gekregen.herkent iemand dit?

meestal komt dit als hij in rust is en last heeft van "overslagen" zoals hij dat noemt, maar dit zijn extra hartslagen die tussenin komen. hij wordt hier altijd ontzettend moe van. de cardioloog weet ook niet waar het vandaan komt, maar enkele medepatienten hadden hier ook last van

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou dan misschien eens een ander cardioloog vragen. Soort second opinion. En je kan eens kijken of het alleen de patiënten van die betreffende cardioloog zijn die hier last van hebben , of niet. Sterkte, lijkt me erg vervelend!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een + voor jouw vraag, ter morele ondersteuning. Verder sluit ik me aan bij de reactie van mila. Liefs en Succes ermee!

Antwoorden (1)

Je zou zijn lichaams temperatuur eens moeten opmeten.
Het kan namelijk zijn dat ze een zogenoemde "self expending stent" hebben gebruikt, deze stent zet uit en krimpt de lichaamswarmte, bij 37 graden heeft de stent de juiste grote om voldoende bloed door te laten.
Is zijn temperatuur te hoog, dan kan er teveel bloed naar de hersens stromen, dit zou de hoofd bonken kunnen verklaren.