Ik heb heel veel pijn in mijn bovenarm en trekt door naar mijn schouder. Wat kan dit zijn?

Ik heb pijn in me rechterarm wat uitstraalt naar me schouder. Soms lijkt het net het gevoel dat mijn arm uit de kom word getrokken. Ik heb van alles geprobeerd, fysiotherapie, fitness, zalfjes, massages, pijnstillers. Niets helpt. Ik sta ermee op en ga ermee naar bed met veel pijn. S,nachts word ik steeds wakker van de pijn. Ik werk bij de wasserij en wil wel graag blijven werken. Wie heeft dit ook gehad en wie heeft daar een tip voor Mij?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.9K
Antoni
5 jaar geleden
Wat heeft de huisarts erover gezegd?

Antwoorden (1)

Hallo , even vanuit de holistische benadering gezien.
hier een link met uitleg wat holistische benadering is https://www.ineenanderlicht.nl/holistisch-wat-betekent-dat-eigenlijk/
wellicht bent u een persoon die te veel aandacht schenkt aan het wel en wee van andere of zich zelf op een tweede plaats stelt, u geeft u zelf als het ware weg. Recht staat voor geven in de holistische benadering, en links voor het ontvangen.
dus ook als u maar voor ander aan het denken bent hoe u die van hun problemen kan afhelpen of kan ondersteunen en u zelf daar in verliest bent u te veel aan het geven, vaak doen mensen die die zelf aandacht en of steun van hun ouders hebben gemist. dus meer aan u zelf denken en grenzen aangeven is van belang. dit is een korte omschrijving, meet kunt u vinden in het boek van Christiane Beerlandt de sleutel tot zelfbevrijding http://www.christianebeerlandt.com/pagina16a.html
staat ook wel in de meeste bibliotheken.
en wellicht is dit ook iets voor u http://www.mirmethode.nl/ MIR-Methode®
Zelfheling in een handomdraai!
met vriendelijke groet, John Moes