Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Als mijn voet bij elke draai knalt is dat dan ernstig?

Als ik mijn rechtervoet draai en knalt die bijna bij elke draai en als ik zo na een tijdje mijn voet draai krijg ik een steek omdat het zo een grote knak is en als ik blijf draaien bij mijn voet ook knakken. Zou dit ernstig zijn of is dit normaal?
(sorry het "knallen" wat voor sommigen wat onduidelijk is was een type fout er moet knakken staan zoals je wel is je vingers knakt)

Toegevoegd op 08 april 2018 01:07: omschrijving

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat kan goed zijn en het is helemaal nie zo erg . Mijn voet knakt ook bij elke draai , als ik ga zitten knakken mijn knieën , als ik mijn arm buig en strek knakt mijn elleboog . Ik sport heel veen uren per week en ik had het eens gevraagd aan de sportdokter of het erg was . Maar hij zij dat het helemaal niet erg is zolang de knakken nie pijn gaan doen . Als het pijn doet kan je best het laten controleren .

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100