Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb sinds een week een soort krampgevoel in m'n linkerbovenarm bij de triceps spier. Moet ik me hierover zorgen maken ?

Het zit gewoon in m'n bovenarm bij de triceps spier, en het voelt als een soort kramp aan, ik voel het soms drukken , dit lijkt op het ritme van hartslag te zijn, het kloppende gevoel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

klinkt als een overbelasting..
je hoeft je daar geen zorgen over te maken..
lekker warm houden, af en toe masseren dan is het in no time weer over...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is nu typisch zo'n klacht waarbij ik een heel ander gevoel krijg bij een vijftig- of zestigjarige dan bij iemand van rond de twintig. Behoor je tot die eerste groep dan zou ik de dokterspost maar eens vlot gaan bellen en ben je niet ouder dan jong volwassen dan is de kans op iets cardiaals tamelijk klein.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
leuk en duidelijk antwoord, plus van mij :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Kimath: Dank. Triage is een vak apart en daar kunnen we hier natuurlijk niet aan beginnen. Ik hoop in voorkomende gevallen wel net dat zetje in de juiste richting te geven. Maar het blijft uiteindelijk ieders eigen verantwoordelijkheid om GV of professionele hulp in te schakelen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding