Wat is dit geklop in mijn oor?

Ik heb al een ruime tijd een soort geklop in mijn rechter oor. Deze komt meestal wanneer er iets dicht bij mn rechter oor zit of als ik op mijn linker oor lig. Als ik op mijn rechter oor zelf lig hoor ik niks. Het is behoorlijk irritant en kan dus daarom niet meer op mijn linker oor liggen want dan begint hij weer te bonzen. Ik was toen ik het voor het eerst voelde naar de huisarts gegaan en die zei dat ik belletjes in mn oor had en dat t snel weg zou gaan. Uiteindelijk was ik naar de KNO arts gegaan en die zei dat ik een spasme had maar ik ben vandaag wat gaan rondzoeken op het internet en mensen die het hadden zijden dat het een vreselijke aandoening was terwijl ik er wel prima mee kan leven ondanks dat het soms behoorlijk irritant kan zijn. Weet iemand hoe ik van dit geklop af kan komen en wat het nou precies is?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Heb ik ook wel eens gehad, Wat het is weer ik niet precies. Heb deze klachten vaak als ik me ergens druk om maak of druk ben geweest, het is soms dagen aanwezig en soms ook een hele poos niet. Niks ernstigs in ieder geval.