Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iemand is op mijn hand/vinger gevallen en met sommige bewegingen doet het heel erg pijn en schreeuw ik het uit. Wat kan ik het beste doen?

het is op de trampoline gebeurt en het is me wijsvinger die dichtbij mijn knokkel best pijn doet. Het is niet dik of blauw.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
6 jaar geleden
Wat denk je zelf? Huisarts natuurlijk

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Wauw hoe is dat gebeurt! Als je ermee kan bewegen is de kans groot dat hij niet is gebroken, maar ga toch maar eens naar je huisdokter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik zou naar de dokter gaan om te kijken of die gekneusd is of iets anders
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Altijd eerst koelen , dit is tegen de mogelijke zwelling. IJsblokjes met een theedoek er om heen, anders verbrandt je huid.

Het is op zijn minst ernstig gekneusd, om zeker te weten dat er niets ergers aan de hand is, toch maar naar laten kijken.

Meteen de Huisartsenpost bellen en vertellen, dan hoor je hoe laat je langs mag komen. De HAP moet je eerst bellen, niet zo maar langs gaan, nee eerst een telefoontje en overleg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding