wat is de juiste schoen als ik de hele dag moet lopen?

Hoi, Ik werk sinds mei in de horeca (bediening) . Ik loop gemiddeld per dag zn 15 tot 20 km. Ik heb telkens verschillende schoenen geprobeerd en ook zooltjes op maat gemaakt naar mijn voet. Maar mijn voeten blijven pijn doen.. ik heb onder andere Skechers en Nike's gehad. Welke schoen raden jullie aan voor als ik zoveel loop.. en waar ik dan toch hopelijk minder pijn in mijn voeten heb.. ?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.8K
Amadea
6 jaar geleden
Probeer ook eens Ecco, Wolky, Mephisto, en dergelijke degelijke kwaliteitsschoenen.

Antwoorden (2)

hoi.
zie volgende link.
als je op de site bent klik je op `horecaschoenen

Toegevoegd na 4 minuten:
excuus, ik bedoel `horecaklompen` !
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat ik aanraad zijn gewoon goede stappers; lederen schoenen die steun geven. Mensen zijn vaak geneigd om sportschoenen/sneakers te dragen, die er leuk uitzien, maar gemiddeld niet bedoeld zijn om 'kilometers' op te maken.

Pijn aan je voeten is niet fijn en ook niet goed. Zeker als je de hele dag moet lopen. Het is je werk en je kunt niet zeggen: nu even niet, ik ga met pauze. Dat kan niet.

Daarom, ga naar een goede schoenenwinkel en vraag naar een paar stevige leren schoenen. Ik bedoel natuurlijk niet bergschoenen, al zou dat geen slecht idee zijn.
Vraag advies en laat je raden. Ga niet alleen op het gezicht af: mooi! :P

N.B.
Misschien ligt het niet aan je schoenen, maar heb je steunzolen nodig, Bij een goede schoenenwinkel kan dit gecontroleerd worden.