Wat is een goede deo tegen zwaare transpiratie lucht?

douche iedere ochtend maar toch

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1K
Amadea
6 jaar geleden
Geen synthetische kleding dragen maar pure katoen. Dat scheelt al heel veel!
TurfGraver
6 jaar geleden
En regelmatig schone kleding.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik verschoon me iedere dag van onder en boven kleding
TurfGraver
6 jaar geleden
Met schoon gewassen kleding?
Dan zou je nog aan je dieet kunnen denken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja Schoone kleding wet dag je dan
paulus811
6 jaar geleden
Ik gebruik Rexona Max protection anti transpirant en dat werkt uitstekend. Zit in een zilverkleurig doosje voor rond de 7 euro

Het beste antwoord

Douchen of wassen maakt niet uit, maar oksels moet je 2 keer wassen
Gewoon wassen met zeep en spoelen met water. Dan weer wassen met zeep en weer spoelen met water. Dan een deodorant er op en dan kun je de dag wel volmaken zonder opvallende geur. ook korte mouwen en een houding met "open" oksels in plaats van ze dicht te houden scheelt een slok op een borrel.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+sveti en een 24 uur deo