Is het mogelijk dat je borsten een groeispurt kunnen krijgen wanr ik ben nu 16 en mn borsten zijn dit keer harder en pijnlijker is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je borsten veranderen je hele leven door. Dus ook na je puberteit kan je in een paar weken/maanden tijd 'ineens' 1 of 2 cupmaten groter hebben. Kleiner kan natuurlijk ook in diezelfde tijd gebeuren. Daarom raden veel fabrikanten van BH's om eens per jaar of eens per 2 jaar (ongeveer dan) je borsten na te chècken of je nog dezelfde maat hebt als dat je op dat moment draagt.