Hoelang mag een blauwe plek aanwezig zijn?

Ongeveer 5 jaar geleden ben ik met de fiets uitgegleden en heb ik een blauwe plek op mijn scheenbeen gekregen. Deze blauwe plek is nog steeds zichtbaar. Iemand in mijn omgeving zei dat het niet goed is als deze zo lang aanwezig is. Nu is mijn vraag of ik hier zsm een afspraak voor moet maken of dat het allemaal wel mee valt?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

5 jaar terug en nog steeds een blauwe plek is niet goed.
Ik zou er even mee naar de arts gaan.
Overigens een tip, als je valt of je slaat je op je duim dan heb je er even geen gevoel in, masseer dan die plek zo voorkom je dat je bloed stolt op die plek en krijg je geen blauwe plek of nagel.