Pink tintelt als ik aan de rechterbovenkant van mijn hand kom. Wat is er?

3 dagen geleden ben ik gevallen, en heb nu dus last van mijn hand. Ik weet niet meer of ik er echt op gevallen ben ofniet.
Toen ik net gevallen was, begon de rechterkant van mijn hand helemaal te tintelen. Maar daar besteedde ik toen geen aandacht aan, omdat ik samen met vrienden aan het stappen was.
De dag erna werd mijn hand wat dikker en heb er toen een coolpack opgelegd, waardoor het minder werd.
Maar sinds 2 dagen begint mijn pink te tintelen als ik over de zijkant van mijn hand aai (aan de buitenkant, boven, bij de kant van de pink).
Nu is het ook een beetje blauw aan het worden.
Dus ben ik benieuwd wat ermee aan de hand is, en weet niet of ik naar de dokter zou moeten gaan ermee.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

je bent gevallen en direct daarna begon de rechterkant van je hand helemaal te tintelen.
nou dat is toeval, hoor! :)
natuurlijk moet je even naar de huisarts, het doet pijn, kennelijk genoeg pijn om er een vraag over te stellen op gv.

wees verstandig, door het coolpack is het niet enorm opgezet, maar de pijn is er niet minder door geworden.
bel even op, maak een afspraak en laat je huisarts er morgen met een vakkundig oog naar kijken, wel zo verstandig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ jodokus,daarom is het ook zo handig dat we huisartsen hebben ;-)