Menstruatie in het vliegtuig , wat moet ik doen ?

hey,
Ik vertrek overmorgen met het vliegtuig (alleen ) en ik heb mijn menstruaties , ik heb een redelijk lange vlucht van 12 uur en heb geen zin om mijn menstruatie juist dan te hebben maar spijtig genoeg is het nu zo , hebben jullie misschien tips ?
Groetjes ,Catherine .

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5.2K

Antwoorden (1)

-Tampons en maandverband tegelijk gebruiken.
-Neem de langere (nacht-) versie maandverband i.v.m. eventueel verschuiven.
-Ga elke 1,5 à 2 uur naar de wc en controleer/vervang ook als het nog niet nodig is/lijkt.
-Gebruik van die alcohol doekjes of neem een washandje/handdoek mee, water is er om je handen te wassen.
-Op reis heb ik altijd een flinke handtas, daar kan vast wel een washandje (in een plastic zakje) en een handdoekje (ook in een plastic zak) bij of gebruik de papieren 'towels' op de wc.
-Neem extra slips mee voor onderweg. Zal niet nodig zijn, maar je weet nooit.
-Draag een donker blauwe spijkerbroek! als je dan een druppeltje lekt, is het niet meteen een wereldprobleem, je ziet het niet. Ook je shirt niet wit of een andere hele lichte kleur. Neem geen risico.

Ga vandaag naar de drogist, koop meer dan je nodig denkt te hebben , zorg dat je alles in huis hebt en maak je geen zorgen meer. Je kunt niet meer doen dat je goed voorbereiden.

Goede reis!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dankjewel judokus52 deze tips gaan mij echt helpen ! Heel hard bedankt