Hoe komt het dat ik alleen in mijn kamer heb als ik lig dat mijn oren heel erg bonzen?

1.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedoel je een bonzend geluid? Zoals dat van je bloeddruk, of een pijnlijk bons gevoel bij je oren?
Sharonves
7 jaar geleden
@Elemental Ik kan zegmaar mijn hart horen bonzen. Maar dat heb ik alleen als ik in een specifieke kamer ben.
Ritsuka
7 jaar geleden
Is het verder volledig stil in de kamer? Dan hoor je lichaamsgeluiden meer
Sharonves
7 jaar geleden
@Ritsuka nee, het is ook bijvoorbeeld een filmpje op heb of als ik aan het praten ben met iemand. Verder heb ik het bij andere kamers niet.
Ritsuka
7 jaar geleden
je hebt het alleen bij liggen? is je bed of bank toevallig scheef dat je met je hoofd iets naar beneden ligt? pak er eens een waterpas bij
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wifi op je kamer?
Sharonves
7 jaar geleden
@Ritsuka nee ik heb het ook als ik zit. Wat vreemd is dat ik vooraf dit helemaal niet had. Ik sliep een tijdje in een andere kamer, kwam na een paar maanden weer terug in mijn eigen kamer en nu bonzen mijn oren de heletijd. Ik ga morgen kijken of we hier een waterpas hebben.
Sharonves
7 jaar geleden
@Bewi, het wifi apparaat ligt beneden. Wij hebben wifi door heel het huis.

Antwoorden (1)

overdag sta je recht op en je hart is gewend om je bloed ( tegen de zwaartekracht in ) omhoog te pompen .
als je savonds gaat liggen moet je lichaam even wennen aan de nieuwe houding en pompt hij iets te fanatiek bloed naar je hoofd.
dit gaat normaal gewoon over ....

als je ouder ben of het gebons niet over gaat na een uurtje ofzo ... is je bloed druk te hoog....even meetinkje bij de dokter laten doen doen.