Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het normaal dat de binnenkant van mijn onderlip paars blauw wordt rond het wondje van een lippiercing?

Ik heb sinds deze middag een onderlippiercing laten steken. Het is opgezwollen en voel het wanneer ik mijn mond beweeg praat of eet. Het is onaangenaam gevoel. Mijn onderlip is helemaal dik en paars blauw aan de binennkant rond de wond wat is dit en is het normaal? Wanneer gaat de zwelling en kleur weg? Wanneer is dit volledig genezen? Wanneer zal ik niks meer voelen en gewoon worden? Wanneer mag ik deze piercing veranderen? Bestaan er ook slotjes die heel klein zijn van steentje bv. Ik durf mijn staafje niet te veranderen wanneer het genezen is wat kan ik doen? Ik ben ook bijna flauwgevallen hoe komt dit?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als het goed is ben je naar een officiële piercer geweest om de piercing te laten zetten. Als je vragen of twijfels hebt: ga naar je piercer! Die weet er meer vanaf dan vreemdelingen op het internet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
NadineZ90
7 jaar geleden
Misschien zijn sommige "vreemdelingen" wel piercer of dokter. Het is beter een antwoord te krijgen van "vreemdelingen" dan het hele weekend van niets weten.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding