Ik verrek tegenwoordig heel snel mijn zij, zowel links als rechts. Hoe zou dat kunnen komen?

Ik had dat vroeger nooit.
Ik heb nu wel overgewicht en vroeger niet. Zou dat er mee te maken kunnen hebben?
Het is zeer pijnlijk maar dat duurt gelukkig maar kort.

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat je te veel of te intensief beweegt, waardoor je spieren overbelast raken. Probeer je bewegingen te verminderen en rust te nemen als je last krijgt van je zij. Ook kan het helpen om je spieren te stretchen en te versterken.
Bronnen:
een maand geleden