Wat zijn deze bultjes achter in de keel?

Mijn zoon van 15 heeft al 3 weken lang last van keelpijn en gisteravond scheen hij met een zaklamp in zijn keel en kwam er achter dat er allemaal dikke bultjes in zijn keel waren, ik hoop dat iemand weet wat dit is en of ik naar de huisarts moet.
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
22.6K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Heb je al uitgevonden wat het is want heb er nu zelf ook last van

Het beste antwoord

Keelontsteking, maar dat is heel breed en met meerdere oorzaken.
Bij meer dan een week last: contact met de huisarts. (dit, tips en meer zie link)