Gewoon ouderwetse ongeparfumeerde talkpoeder.
Rieneke1
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+ Ook het eerste wat mij te binnen schoot.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Welk merk heeft het ongeparfumeerd, Zwitsal?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Plus +
Rieneke1
8 jaar geleden
@Quetzz ik gebruikte het een aantal jaren terug veel: het was toen te koop bij het kruidvat.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mentho 10 bijvoorbeeld, let er wel op dat je de talkpoeder koopt en niet de mentholpoeder:
http://www.drogisterij.net/verzorging/lichaamsverzorging/talkpoeder/mentho-10-talkpoeder-ongeparfumeerd-8712747102290?partnercode=259&utm_source=tradetracker&utm_medium=Affiliatie&utm_campaign=tradetracker
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Van Mentho 10 ken ik de mentholpoeder.
Voor gebruik bij zweetvoeten of i.p.v. droogshampoo is deze prima!