Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik gewoon naar de sportschool gaan met een zeer lichte hersenschudding?

Ik had een maandag een klein ongelukje gehad in de sportschool en nu heb ik mogelijk een zeer lichte hersenschudding (maar ben hier niet zeker van), ik heb heel lichtjes hoofdpijn en ben af en toe een beetje duizelig. Nu is het eigenlijk de planning dat ik morgen weer naar de sportschool ga (Rug, benen, biceps), de kans dat ik weer op mijn hoofd val is bijna tot niet aanwezig, maar mijn moeder en ik zijn het hier niet over eens. Zou het schadelijk kunnen zijn als ik morgen weer gewoon naar de sportschool ga?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het beste wat je kan doen is even een weekje of twee niet naar de sportschool gaan maar vooral veel rusten. Zo weet je zeker dat je weer beter bent en heb je geen risico's op een ergere hersenschudding of erge hoofdpijn. Als je toch écht wilt sporten, kijk dan uit; doe niks waarmee je je hoofd veel heen en weer beweegt (zoals hardlopen). Beterschap!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kun je doen, maar het kan je levenslange koppijn bezorgen.
Is dat het je waard?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding