Hoe kan het dat ik ineens een rare bult met een rode streep heb?

Hallo,
Ik zat met even naar me arm te kijken en er zit een rare bult met een rode streep(op de foto is de rode streep lichter en moeilijker te zien als in het echt) wat is dit ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
14.7K

Het beste antwoord

Bedenk eens wat jij zelf gedaan hebt. Waarschijnlijk heb je daar gekrabd na een muggenbeet of nadat je gestoken bent door een ander beestje. En als daarna ook nog ergens langs gewreven hebt, bijvoorbeeld de bankleuning, dan kan de rode plek zich een stuk uitbreiden. Het zal waarschijnlijk in een kwartiertje wel weer weggetrokken zijn.
Maar gaat het niet zo, en breidt de rode lijn zich steeds verder uit, dan is een bezoekje aan je huisarts aan te bevelen.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oke, Het zit er nu net 8 uur ongeveer
Amadea
8 jaar geleden
Dat is erg lang. Jeukt het ook?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ben net even naar de huisarts geweest was iets met lympfe enzo haha heb paar pillen (flucloxacil) gekregen 3x per dag 1 week lang . Bedankt voor het advies Groeten

Andere antwoorden (1)

Feitelijk kan ik niets zeker zeggen, maar wat ik uit ervaring heb met bv een bloedvergiftiging door binnendringen van een veroeste spijker, dat niet alleen de plek waar de spijker door mijn huid drong verkleurd was, maar de ader die je kon volgen richting het hart, steeds meer verkleuring te zien gaf.

Dus als de reactie zichtbaar blijft of in lengte toeneemt, zou je beter even je huisarts kunnen raadplegen, al was het maar voor zekerheid. ;-)