Een sneetje bkcen boven in mijn nek is al bijna een uur aan het bloeden, hoe stop ik dat?

Ik heb er niet echt iets tegen dus had wc papier er overheen getaped maar mijn kussen is nu zeiknat en ik ben heel moe. Kan iemand snel reageren?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
capthavoc
8 jaar geleden
gewoon de dokterswacht bellen oen wat zit je nu hier te vragen ?
ben je alleen ? zo ja zoek iemand op
Castle
8 jaar geleden
Hou druk op de wond met een niet-pluizend doekje en bel de dokter.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik ga hier toch niet iemand voor wakker maken, wil gewoon weten hoe het kan stoppen, of tegenhouden want ben erg moe. Ik ga niet een dokter bellen ofzo, gewoon even snel
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een dokter hoef je niet wakker te bellen. Op een dokterspost is gewoon iemand aanwezig die nachtdienst heeft.
Ritsuka
8 jaar geleden
Huisartsenpost is 24 uur per dag iemand aanwezig voor noodhulp
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Is het goedgekomen?

Antwoorden (1)

Als het een snede in een ader is, snel de dokter raadplegen. Je kan in afwachting een druk uitoefenen op de ader.