Ik heb last van mijn rechter bovenbeen, billen en onderrug, hoe kan dit?

Ben een gezonde jongeman van 26 zonder verdere lichamelijke klachten. Maar heb sinds 2 weken last van bovengenoemde klachten..

Toegevoegd na 24 seconden:
Ik slaap goed en eet ook gezond en gevarieerd.

Toegevoegd na 3 minuten:
het is een soort doffe pijn, kan moeilijk aangeven waar het precies zit, maar vervelend is het wel.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Amadea
9 jaar geleden
De enige die daar antwoord op kan geven is jouw huisarts, nadat hij of zij jou heeft onderzocht. Wij kunnen onmogelijk raden waarom jij die klachten hebt.

Het beste antwoord

Kan van alles zijn maar kan soms een kleine scheefstand in het bekken zijn, waardoor het uitstraalt naar je billen en bovenbeen. Vooral omdat het allemaal dicht bij elkaar zit, zit ik daar aan te denken.
Een goeie fysiotherapeut of bijvoorbeeld osteopaat zou daar wat aan kunnen doen.