Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Er komt donkergroen spul uit een wond, wat waarschijnlijk een ontsteking is. Wat kan dit zijn?

Bij 1 van mijn hoektanden is gisterochtend een ontsteking ontstaan. Gisteren kwam daar pus uit. Vanochtend wou ik opnieuw de druk er af halen door de pus eruit te drukken. Naast de pus kwam er ook donkergroene stukken mee. Heeft iemand een idee wat dit is?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat is een ontsteking, om erger te voor komen zou ik zo snel mogenlijk naar de tandarts gaan.Je moet dit niet het hele week end laten duren hoor.

Dat groene kan idd pus zijn of heb je gisteren iets groens gegeten? Spercieboon ofzo. Mijn broer haalde eens twee dagen na het trekken van een verstandskies een hele spercieboon uit het gat. Je kan gaan spoelen met corsodyl, te koop bij de apotheek.

Bronnen:
http://www.tandartsplein.nl/winkel/C27/146...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100