Ik moet elke dag morgens overgeven of neigingen om over te geven? Hoe kan dit?

Hallo ik ben een jongen van 18, sinds pas heb ik last van heel erge buikpijn lijkt net of mijn buik de hele dag is opgeblazen en doe het nu haast elke dag met een paar paracetamols, omdat het zo veel pijn doet. Elke morgen als ik opsta drink ik wat water om gewoon iets te drinken en meestal een beker yoghurt, dit doe ik al heel lang (het eten morgens wat water en een beker yoghurt). En dan krijg ik kotsneigingen en vaak moet ik dan dus ook kotsen, het is meestal niet meer dan wat gal en het water en yoghurt wat ik dan gegeten heb. Dus vind het erg raar dat dit ineens nu gebeurt?

Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Als je deze klachten al langer hebt, wordt het tijd om eens bij je huisarts langs te gaan. De klachten worden waarschijnlijk door je maag veroorzaakt. De huisarts kan dat verder onderzoeken.
Bronnen: