Is een aanhoudende stekende hoofdpijn gevaarlijk?

Ik heb sinds gister stekende hoofdpijn, na een tijdje ging het weg en kwam het weer terug. Sinds dien is het niet verdwenen en voelt er veel druk in mijn hoofd. Nu heb ik vaker last van stekende hoofdpijn, alleen verdwijnt die na een aantal uur van zelf..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K
Ritsuka
9 jaar geleden
stress, slaapgebrek, te weinig gedronken, ziek?

Antwoorden (2)

Zeer waarschijnlijk is het een forse kou in je nek of hoofd. Heel warm houden kan goed helpen. Maar bij ongerustheid ga zsm naar je huisarts die kan het verder beoordelen en je geruststellen of doorverwijzen. Niet mee rond blijven lopen dus! Spoedig herstel gewenst!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een stekende hoofdpijn kan verschillende oorzaken hebben, dus of jou hoofdpijn gevaarlijk is, is moeilijk te zeggen. Dit moet door een deskundige uitgezocht worden.
Een aantal redenen van hoofdpijn kunnen zijn: te weinig drinken, stress, teveel met je nek in één houding zitten(bv lang schrijven of lang met gsm bezig zijn), verkoudheid, te warme ruimte en ga zo maar door.
Je kunt zelf nagaan of er 1 van deze redenen op jou van toepassing zijn, om het zeker te weten...ga even naar de huisarts.