gebroken wervel, is naar school gaan slim?

Ik ben zaterdag gevallen met turnen en nu is er een stukje van mn wervel af. Is het slim om maandag weer naar schoolbte gaan en wat is jullie ervaring?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee gewoon rustig aan doen thuis
je kan het gaan forceren als je naar school gaat
en dat wil je echt niet
doe zuinig met je lichaam
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Consulteer je arts. De ene breuk is de andere niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Eigenlijk begrijp ik niet waarom je deze vraag hier stelt?
Jouw arts heeft je een goed advies gegeven.

Het beste antwoord

Heeft je dokter niet gezegd wat wel en niet kan?
Kun je de hele schooldag meedoen zonder last te krijgen?
Bekijk wat je wel en niet kan, leg het voor op school.
Als het mogelijk is kun je beter naar school, ook voor de afleiding en dagritme
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De arts zei dat ik moest doen wat ik kon zonder pijn. Het stukje is op een 'gunstige' plek afgebroken. Ik denk dat ik wel naar school ga.. kan altijd nog naar huis als het niet gaat
anneliez
9 jaar geleden
juist, dat bedoel ik, spreek met je leraren af dat je doet wat nu mogelijk is
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@ anneliez,goed advies +
@ankebos,neem het advies van je arts aan,hij/zij weet het beste wat goed voor je is.