ik heb het koud en ben in 2 dagen 2,3 kg afgevallen, hoe kan dat?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik eet voldoende (7 stukjes brood op een dag en veel drinken) en doe (bijna niets) aan sport. Hoe kan in 2 dagen zoveel kg kwijt zijn geraakt? En ook heb ik last van constand koude handen en voeten.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Ritsuka
9 jaar geleden
Wat eet je naast dat brood? Want alleen brood is veel te eentonig
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Eet je altijd alleen 7stukjes brood (en zijn dat 7 boterhammen) of alleen de laatste 2 dagen
Amadea
9 jaar geleden
Zeven stukjes stokbrood?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee ook avond eten, en dat was de afgelopen dagen tonijn met gebakken groenten en aardappels en vlees
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien moet je je vraag \even wat duidelijker omschrijven. Wat heb je de afgelopen dagen gegeten wat eet je normaal.
Wat bedoel je met een stukje brood enz
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dat vraag ik me ook af,wat stukjes brood,en wat warm eten,ga even langs de dietiste of de huisarts
liveisgreat
9 jaar geleden
klinkt me als iets waar je mee naar de dokter moet. stress, verdriet, oververmoeidheid of dergelijk kan aan de oorzaak liggen.

Antwoorden (3)

7 stukjes brood? toch wel met beleg en ook een warme maaltijd hoop ik. Anders eet je echt te weinig. Gewicht schommelt altijd wel, maar als je bang bent ziek te zijn, ga naar de dokter, dat is makkelijker dan hier vragen wat er kan zijn . Tenminste je krijgt een duidelijker antwoord
9 jaar geleden
Allererst, zoek medische hulp, ga naar je huisarts!

Klinkt mij echt alsof je te weinig eet. Wat zijn 7 stukjes brood? Sneetjes? en verder niets? Dan lijkt me dat veel te weinig (7*80kcal = 560 kcal, is 28% van 2000kcal, dus veel te weinig). Je bespaart per dag zo'n 1500 kcal, twee a drie dagen zo weinig en je valt minstens een halve kilo af. Dit is echter zeer ongezond! 560kcal is echt veel te weinig, gevaarlijk weinig. 2 kilo afvallen in 2 dagen is, tenzij je boven de 200kg weegt, heel gevaarlijk. Ga z.s.m. naar een arts. En eet verantwoord, 7 stukjes brood is geen goed "dieet".
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Van veel drinken val je ook af. Onbijt is de belangrijkste maaltijd. Dit is het algemene gedeelte.

Ik at vroeger ook vrij weinig. Later is het allemaal goed gekomen. Maar dat kan ook komen dat ik omdat ik toen nog niet zo veel brandstof nodig had.

Het ligt er ook aan wat je behoefte is. Lange mensen eten 6 a 7 boterhammen in de ochtend. En ik eet er 'S ochtend maar met pijn en moeten 2, ( ben ook in de groei en ben maar 1,63 meten maar goed ).

Maar als je zelf denkt dat je aan ondervoeding leid dan raad ik aan om naar de huisarts of naar de diëtiste te gaan. Zij geven precies aan wat jou behoefte is qua eten en drinken.

Mvg Stan de Koning