Bonzende hoofdpijn op één plek bij opstaan of bukken. Wat kan dit zijn?

Ik heb nu al een week dat als ik opsta of buk mijn hoofd ter hoogte van mijn slaap (en iets daar boven) aan de linkerkant gaat bonzen. Wat kan dit zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
65.1K

Antwoorden (3)

Het zou een voorhoofdsholteontsteking kunnen zijn.

Maar ook iets anders.

Daarom geldt maar één advies: bezoek de huisarts. Die heeft ervoor doorgeleerd.
9 jaar geleden
Ik herken dit meteen. Het kan goed zijn dat je last hebt van migraine. Ik ervaar dit vaak achter mijn oog, op de plek bij de slaap dus. Wat je het beste kan doen hierbij is rusten in een donkere stille ruimte. Als je er langer last van hebt of vaker raadt ik je aan naar je arts te gaan. Deze kan medicijnen voor je aanvragen. Deze helpen erg goed alleen het is wel de grootste rommel dat er is.. Je mag er bijvoorbeeld al niet bij rijden.. Ik raadt je op de eerste plaats aan om naar je arts te gaan, deze kan precies zien wat je nodig hebt qua medicatie! Beterschap!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mogelijke oorzaken.
1Ontstoken kies.
2Neusbijholte ontsteking.
3Voorhoofdholte ontsteking.
4Oorprobleem.
5Galprobleem. ( dan vooral rechts en/ of links bij of net boven de slaap)
6Te hoge bloeddruk
7Te veel stress.
8Te weinig water gedronken, vooral in combinatie met alcohol.
9Te kort aan zout, vooral bij erg warm weer.
10Te veel zonlicht gehad op het hoofd.

Ik geef de voorkeur aan 5