Ik heb een litteken op mijn voorhoofd en heb er vaak last van, wat moet ik doen?

Ik heb al sinds ik 4 ben een enorm litteken en toen ik 8 was kwam er 1 bij. Door deze littekens heb ik vaak hele erge hoofdpijn en mijn biologie docente zei dat dat kwam door de verschillen tussen kou en warmte, dat mijn voorhoofd niet in kan buigen als het koud is door deze snee. Is er een mogelijkheid om mijn snee te laten verwijderen, of ervoor te zorgen dat ik er geen last meer van heb?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik kan niet laten te vragen of het litteken de vorm van een bliksemschicht heeft...?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een dermatoloog [huidarts] kan je verder helpen. Vraag een verwijzing aan je huisarts en informeer op de juiste plek.
Het is helemaal niet verkeerd gedacht wat de biologie docente zegt, maar dit is niet de juiste plek om het te vragen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@rabelais Nee, lijkt erop haha maar nee. Ik ben wel naar de huisarts geweest en hij raadde me aan op internet rond te kijken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mooie huisarts, die maakt zich er wel heel gemakkelijk vanaf. Ik zou toch maar eens terug gaan naar hem-haar.

Het beste antwoord

kunnen wij hier niet zeggen, het enige wat we kunnen zeggen is: ga naar de huisarts, en vraag eventueel verwijzing voor specialist