wat is dit voor knobbeltje ?

Een paar maand geleden heb ik een knobbeltje ontdekt aan de onderste rib van de linkerkant (foto rechts) ook zijn mijn ribben rechts lager dan mijn ribben links heeft iemand enig odee wat het is want ik ben best wel benieuwd wat het kan zijn.

P.S ik heb mijn buik op de foto iets ingehouden zodat het beter te zien is.

Alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit verschijnsel kan worden veroorzaakt door uitstekende ribben. Dat wordt nog versterkt als je mager bent en je buik inhoudt. Maar als het je pas is opgevallen, is een bezoek aan de huisarts wel aan te raden. Het is immers ondoenelijk om een aandoening op een foto te beoordelen.

In de bron wat meer informatie over de aandoening.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zeker. Ik las dat je aan judo doet. Misschien een goed idee om gewoon eens een afspraak te maken met de huisarts.