Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de oorzaak van de pijnlijke steek in mijn scheenbeen?

Ik heb 6 weken in het gips gezeten omdat mijn enkel uit de kom was. Mijn gips ging op 1 mei eraf, en sinds 3 dagen als ik loop heb ik een pijnlijke steek in mijn scheenbeen. Ik heb wel dingen gelezen zoals ontstoken scheenbeenvlies maar dat ging voornamelijk over mensen die hardlopen. Komt het door mijn schoenen, of loop ik heel verkeerd (Ik heb wel platvoeten) of heb ik mijn been te erg belast?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
990

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

je neemt te weinig eiwitten,proteïnes en vitaminen op uit je voeding, naast goede rust van de enkel is dit zeer belangrijk, probeer meer vis,zuivelproducten,fruit & groenten en probeer eventueel te kijken naar je leef omstandigheden een te groot hoogte verschil belast je been, in ieder geval zal ik rust nemen, gezond eten natuurlijk mag je rennen, maar nu moet je rust nemen tenzij je interesse hebt in een permanente been beschadiging

Mvg Droomloos ( degene die niet droomt)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding