Na hoeveel tijd na een injectie zijn aambeien verschrompeld?

Vorige week mijn inwendige aambeien laten behandelen via injecties (scleroseren). Begint het verschroppelen direct of duurd dit een aantal dagen/weken

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Bij sclerotherapie worden er stoffen boven de aambeien ingespoten. Ze zorgen er voor dat de arteriële bloedtoevoer wordt afgesloten, om zodoende de aambeien te laten slinken. Het verschrompelen duurt vier tot zes weken.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank voor de reactie. Betekend dit altijd om een aantal behandelingen te moeten krijgen of slinken ze ook al iets na 1 behandeling
Amadea
10 jaar geleden
Heeft de arts dit jou niet verteld? Volgens http://www.liona.be/behandeling-inwendige-aambeien-speen/ moet het een aantal keer herhaald moeten worden, om de 2 tot 3 weken. Na een viertal keer kan er een goed resultaat behaald worden.