Wat kan buikpijn na het plassen betekenen?

Hoi,
Ik heb de laatste tijd nogal vaak buikpijn na het plassen. Na een tijdje zakt de buikpijn dan weer maar het is niet echt prettig. Ik ben een maand geleden ook al naar het ziekenhuis gegaan ivm buikpijn. Ze dachten aan een blindedarmontsteking maar uit onderzoeken kwam niks, behalve een verstopping waar ik nu nog steeds medicijnen voor gebruik. Mocht minderen maar ik kreeg ook weer buikpijn zonder naar de wc te gaan dus we moesten weer naar de oude hoeveelheid. Ik heb ook erg veel plaats van hoofdpijn de laatste dagen, in mn voorhoofd maar vooral mijn achterhoofd.

Wat kan dit zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.7K
Ritsuka
10 jaar geleden
Blaasontstekimg gekeken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Ritsuka we gaan morgen even urine naar de arts brengen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik herken dit, heb ik al jaren. Ik heb ook nooit "aandrang" om te plassen: waarschijnlijk is mijn blaas door de vele blaasontstekingen daar niet gevoelig meer voor. Ben diverse keren naar de uroloog geweest, maar die kan niks vinden. De pijn is af en toe zo erg, dat ik na het plassen moet gaan liggen. Helaas kan ik je niet aan een oplossing helpen. Die hoofdpijn is denk ik een gevolg van medicijngebruik.

Het beste antwoord

De combinatie van al jouw klachten doet mij vermoeden dat het een Candida schimmelinfectie betreft.
Amadea